onsdag 11 mars 2009

Skola...

ja jag sitter i skolan just nu.. finns inget att göra då vi inte har någon lärare för tillfället.. hmm va gör jag ens här då? xD ja du.. joo vi har nog redovisning sen... tror jag.. måste kolla upp det..
aja.. mkt som e knasigt nu... aja va ska man berätta? hmm joo.. Tror vissa vet hur jag blir när jag har världens sockerkick *asgarvar* jag kan berätta mer..
Igår va jag, senchoo, marcus och musse hemma hos jocke.. de gav mig lite cocacola och jag blir hyperaktiv... behöver man säga mer? ;) det slutade med att senchoo brottade ner mig på golvet och hällde citronpeppar i min mun och jocke filmade.. jätte kul XD

ja va ska man mer berätta?
aja vet inte vajag ska skriva.. förutom att alla kan kommentera min blogg nu.. även du senchoo <3<3

Senchoo <3 Maija

1 kommentar: