onsdag 18 mars 2009

Yeah

ahh nu sitter man här-.. sista dagen på sina 18 år.. imorn fyller jag 19 och jag funderar lite på va jag har gjort hittills med de åren som varit..
jag kan sitta och tänka tillbaka på minnen som gör mig ledsen.. men jag tänker aldrig tillbaka på de sakerna som gjort mig glad... som den gången för kanske 6 årsen när nenne tappade CocaColan i trappan på McDonalds.. eller som när jag flyttade till mamma.. det är ju bra minnen.. men jag har inte tänkt på det innan.. jo ett bra minne till är när jag blev kompis med Emma.. det är ungefär 5 årsedan..
sen finns det mycket annat jag minns men inte orkar berätta.. har så många bra minnen med Sofie tillexempel.. åhh gud vad jag sakar henne just nu =( har inte träffat henne på kanske 4 år.. många minnen finns... några är bra och några är dåliga.. kommit fram till att jag ska fokusera på de bra minnena nu.. ;D

aja annars idag har man varit i skolan.. haft samtal med min mentor.. gick la bra.. sen har jag varit med emma idag...
hon åker till lanzarote på fredag *blänger på henne* såååå avundsjuk jag ääärrr!
vill oxå åka iväg så där.. =(
men men.. får la skaffa jobb och pengar sen kan jag dra iväg nånstans så jag slipper sverige lite..
BTW: JAG FICK G PÅ MITT SPANSKA PROV! fatta jag blev chokad :O

Maija <3 Senchoo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar