fredag 6 mars 2009

Militär

okey.. fråga inte vf jag skrev den rubriken XD hmm... upptäckte att jag knappt skrivit på en vecka.. xD har haft gansjka mkt i skolan och sådant klaffs..
aja va kan man berätta om veckan? hmm joo.. jag har blivit blondin :D otroligt.. eller hur? Emma! nu e det inte bara du som kan skylla på din hårfärg när du e korkad SÅDESÅ (A) aja idag är det iallafall FREDAG! hmm har haft fotografering i skolan.. skulle göra brudbuketter efter eget tema.. jag hade militär.. joo nu kom jag på vf jag skrev rubriken XD aja.. det gick bra iallafall.. men just nu sitter jag hemma hos Jocke.. Marcus är här och vi sitter.. eller ahh.. JAG sitter iallafall och väntar på att Senchoo ska komma tillbaka.. han har varit på möte sen klockan 15:00... Marcus och Jocke sitter och spelar dataspel.. dem nördarna xD
aja.. hmm klockan är 18:15 när jag skriver detta.. hmm
sitter och funderar på vad jag ska hitta på imorgon (lördag) kommer inte på något vettigt att göra.. kanske se film hela kvällen.. möjsigt.. fast det kan bli lite långtråkigt =/ aja.. men jag pallar inte skriva mer nu...
Blondin nu


Militär temat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar