söndag 15 mars 2009

This is me

ja.. ny dag och nya tag.. eller ahh vet inte riktigt..
har märkt att jag inte har så mkt att berätta längre.. vet inte ens om jag känner för att blogga så mkt nu för tiden.. finns ju inget att berätta typ..
joo jag kan ju berätta om fredagen..
Jag, Emma och Gaby stack till Moon.. det va kul... va där kl 23:00 och dansade röven av oss :D xD
sen vid typ 23:30 kom Sackie, Lotta, Andreas och Martin dit... det va fun fun fun... :D
har inte dansat så mkt som jag gjorde nu XD fast det va lite läskigt... 4 killar sammanlagt taffsade på mig.. Tur att Sackie va där och kunde rädda mig... Senchoo älsklingen jobbade =( okey.. det kanske inte fanns så mkt att berätta är ganska dålig på att återberätta saker så här..
aja nu sitter jag och lyssnar på musik iallafall och väntar på att senchoo ska komma hit.. det e visserligen långt kvar men va ska man göra? xD


Gaby och Emma innan stan

Jag innan Moon

1 kommentar:

  1. Jävla drag hade ni....skiten att senchoo var på jobbet...känner jag honom rätt hade han dansat bäst av alla...men men...hoppas ni två har det bra...inte för mycket vattenmelon på fredag bara ;)

    SvaraRadera