måndag 9 mars 2009

Lo siento, no puedo ser perfecto

ja idag blir rubriken spansk.. kan va för att jag somnade på spanskan idag XD
aja.. vet inte riktigt va jag ska skriva.. sitter här i min säng och gäspar xD
är svingigt trött just nu.. ska lägga mig i tid idag hade jag tänkt..
om det nu kommer gå.. hmm aja det märker vi..
va ska man säga.. hmm jo i helgen så va jag mest med Senchoo... i lördags så satt vi hemma hos Sackie och spelade dataspel.. eller rättare sagt.. Senchoo och Sackie spelade.. jag fånade mig i Photoshop XD aja I vilket fall som helst så i söndags va jag i Göteborg hela dagen med Senchoo och hans familj för att träffa senchoos syster.. Det var trevligt... spelade Guitarr Hero.. fast det gick åt helvete för mig xD
men men.. vet inte riktigt va jag ska skriva just nu.. komemr la mer imorn.. Bye bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar