söndag 15 februari 2009

alla hjärtans dag igår


ja.. igår va det Alla Hjärtans Dag.. trevligt.. startade kanske inte precis med kärlek för mig.. vakna av ett jävla sms halv 10.. -.-
aja.. sen kom mormor och morfar hem till oss.. skulle planera inför nästa helg då de firar Guldbröllop... gifta i 50 år.. thats so cute..
i vilket fall som helst.. senchoo skulle kommit hem till mig med men då fick hans päron för sig att de skulle låta han limma en säng XD aja.. han kom hit iallafall i 5 hela minuter va han här! xD han skulle iväg lite snabbt.. xD
aja.. sen kom han och hämtade mig igen vid halv 8 ungefär.. drog hem till Jocke.. va där till typ 10.. sen drog vi till fest.. xD fast när vi kommit mer än halvvägs så kom jag på att min plånbok låg kvar hemma hos Jocke... så vi fick gå tebax och hämta den XD jag säger bara så här.. om blickar kunde döda.. XD
aja sen gick vi tebax till kåren.. där festan va då alltså.. det va ett live band där.. 250 kg kärlek.. skitgrymma :P
aja i vilket fall som helst.. hade as kul iallafall..
kom hem 02:40 ungefär :D aja..

idag ska jag nog bara ta det lugnt..

Senchoo <3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar