torsdag 5 februari 2009

Livets stora gåta

aså.. ja va ska man säga.. vet inte riktigt om jag känner för detta just nu.. börjar bara bli trött på allt som finns i livet..
så fort man bestämmer något så ändras det precis innan det ska ske... eller.. jaa.. ni fattar.. hatar sådana saker just nu..
aja.. idag hade man studiedag.. det va la okey.. träffade Senchoo.. det va la det ända som kändes bra XD skulle ju egentligen åkt till badhuset med gänget.. men nej.. ja ni kan ju gissa va som hände..
shit the same.. jag och senchoo åkte in till stan för att sen dra till jocke och se film..
BTW det har snöat hela dagen typ... gillar inte snö.. =(
aa vet inte va jag ska skriva nu iallafall..
skriver imoen förhoppningsvis för jag kommer inte ha något annat att göra imorn i vilket fall som helst.. blir som vanligt.. att jag sätter mig vid datorn direkt när jag kommer hem och sen inte lämnar den fören jag ska sova...
fan oxå...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar