fredag 13 februari 2009

Fredagen den 13:de

sitter här hemma vid datorn.. igen.. måste börja göra något annat på dagarna xD haha ne men jag börjar skärpa mig faktiskt.. :D
ja men nu e det lov.. då måste jag börja göra något annat än att sitta vid datorn XD
^^ idag har vi haft det kul i skolan xD det va nog en av de bästa uppgifterna på länge.. aja.. för övrigt är det den 13de idag.. FREDAGEN DEN 13:de xDnja.. typ ingen otur har drabbat mig.. eller ju det har det.. gick in i en dörr imorse... ien XD sen fick jag en sopkvast i huvudet av hanna och sen ett grässtrå av michaela XD hur fan lyckas jag?
aja vet inte riktigt vad jag ska skriva.. hmm.. imorn e det alla hjärtans dag.. ja.. va ska man göra då? joo.. senchoo skulle kanske komma hit en stund :D ska bli mys.. sen skulle no mormor och morfar komma hit med.. mska tydligen planera inför den 21/2.. mormor och morfar har varit gifta i 50 år då :D cooolt.... :D
aja ska dra,.. finnns inte så mkt att skriva...

Peace and Love





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar