onsdag 4 februari 2009

Onsdag igen då

hmm ja du.. va ska man skriva?? joo idag har jag varit i skolan.. hade samhällskunskap.. men det va bara lugnt för läraren var i dublin.. sen skulle jag till försäkringskassan.. igen.. börjar bli lite tjatigt nu -.-
men men sånt är livet..
aja sen mötte jag mamma för att jag skulle åka med henne hem.. vi gick in på MQ.. hittade en klänning som jag ska ha på studenten tror jag.. den e fiin :D
sen åkte vi hem... nu sitter jag här och har hur tråkigt som helst...
syster min är här med sin kille men jag orkar inte vara social mot dem just nu..
saknar senchoo otroligt mycket =/
aja jag ska ändå träffa han imorron :D vi ska till Badhuset med gänget :D har ju studiedag imorgon så man kan sooooooovvvvva läääännnnggge :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar