måndag 2 februari 2009

yeah.. like you care

long time no see... *okey.. vem fan skriver jag till? xD*
haha ne men vafan.. har inte skrivit på över en vecka... måste nog bli lite bättre på detta.. bara det att jag inte vet va jag ska skriva.. händer liksom inte så mkt i mitt liv just nu.. går i skolan, kommer hem, sätter mig vid datorn... samma gamla visa.. jo kanske umgås med älsklingen med.. men sen vet jag inte...
jaja.. kommer nog på något... jag kan iallafall berätta om min helg som varit...

fredag:
va i skolan.. gjorde typ ingenting.. XD sen träffa Senchoo för att vi skulle hem till mig och fixa.. när vi skulle ta ut pengar så såg vi hela gänget som man inte pallar nämna xD anyway, snackar med en.. den största idioten av alla står och glor på mig men vågar inte snacka xD FEG!
sen när senchoo och jag e hemma så fixade vi tacos för jag skulle typ ha filmkväll med girlsen.. senchoo va oxå med.. sen vid 9 så stack emma, lotta och senchoo.. emma och lotta skulle ut och senchoo skulle jobba.. =( aja.. då va det iallafall Chantel, Sara och jag kvar... men det gick bra...

Lördag:
eftersom mamma och micke va i köpenhamn så sov jag länge.. typ inte.. XD vaknade vid 9:00 så jag gick och glodde tv.. tråkigt som fan men det funkade.. gjorde inte så mkt mer än glodde på tv hela dagen... VTW jag kan filmen Hairspray utantill nu XD
sen när klockan va 20:00 ungefär så kom senchoo hem till mig.. men han kunde bara stanna en stund för sen skulle han iväg till jobbet igen =(

söndag:
fortfarande ensam hemma... glo på tv hela dagen och ta det lugnt.. senchoo jobbade hela dagen igen.. men han dök upp en stund vid 20:00 igen.. stannade till 21:30 typ.. vid 21:30 kom mamma och micke hem ifrån sin lilla trip...

men nu är det måndag.. va har jag gjort idag då?? hmm jo jag försov mig imorse.. vakna klockan 8 och jag hade spanska 8:15... weii.... va där klockan 9 istället.. men det gick ju bra :D
sen hade vi kultur oc stil historia.. det va sådär.. vill strypa min lärare känns det som... sen kom mamma och hämtade mig så jag slapp ta bussen XD
så när jag kom hem så tvättade jag.. och nu sitter jag här...

asså.. jag saknar senchoo otroligt mycket just nu =(

Senchoo <3 Cissi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar