måndag 16 februari 2009

ny frisyr, fika, lust och saknad

Idag skulle jag och emma gått in till stan.. men det blev att vi latade oss och tog bussen.. väl inne i stan gick vi till Espresso house där jag bjussade på Chai Latte och en muffins.. det va mysigt.. måste göras om :D sen gick vi och mötte upp Lotta som hade varit och klippt sig.. blev skit snyggt :D sen gick vi runt lite och kollade läget... sen fick jag för mig att vi skulle in på Lustgården och kolla XD det va fan kul :D
sen kan jag meddela att man kan göra under med en platt tång och hårspray.. fick en helt ny frisyr genom att platta håret, lägga luggen på andra sidan och sen spraya hårspray.. xD dock e det inte så smart att få hårspray i ögat har jag märkt.. haha

Jag saknar senchoo.. han har gjort ögonoperation idag.. och det gick tydligen bra..
Imorn ska jag och Emma som fått ett nytt namn av mig, Blondie heter hon numera :D
I vilket fall som helst så ska vi ut och gå en långrunda imorn för att vi inte gick in till stan idag som vi sa.. aja.. lite duktiga måste vi va under lovet...

Ja detta var allt från mig idag.. så tills jag skriver igen : Ät inte gul snö x)

Peace And Love Love Senchoo <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar