onsdag 25 februari 2009

Namnlös today

ja.. aså kan säga att jag faktiskt inte vet va jag ska skriva i bloggen längre.. har inget att berätta typ..
hmmm..... anyway.. min dag kan ju berätta om..
vaknade kl 8.. fick halvt panik.. började fan kvart över 8 XD... rusade upp.. fick ångest och funderade lite halvt om halvt ifall jag skulle palla ta på mig dsnygga kläder eller inte XD elelr ja.. mend snygga kläder menar jag Jeans och linne ;) men kag orkade inte så jag slängde på mig mina svarta mjukbyxor och Senchoos munkis som jag lånat (A) rusade till bussen halv 9 och va i skolan kl 9 :D ganska bra powerr i det där ju =)
ne men anyway... kom till skolan.. kolla dokumentär.. skulle bytt dator idag med men nej... han som fixa det va inte där.. åhh blir så suuuuur på det -.-
aja.. sara jag och chantel drog tillkopieringsbolaget för att lämna in sakerna till affischen... så nu e det gjort.. hmm visst fan vi skulle ju skriva häftet med.. hmm XD

sen tog jag mig hem för att fixa mig i ordning.. skulle ju in till stan igen vid 3 ungefär för att träffa Blondie :D ojj.. får nog fundera lite på detta.. orka inte fixa mig för skolan men jag orkar fixa mig för att ta mig in till stan senare xD ja så kan det vara ibland.. väntade på Blondies skola tills hon slutade.. sen drog vi in till stan..

vi käkade lite och kollade.. köpte solglasögon idag för 49.- skiiit fiiina :D:D
sen drog vi runt och kollade.. va inne i ett X antal affärer för att kolla hårfärg till mig.. :D funderar allvarligt på om jag ska färga håret.. men vet inte va jag ska ha för färg.. men jag sket i det..

men men.. nu sitter jag här hemma och har meega tråkigt.. kollar på tv och saknar senchoo sjuukt mycket.. har inte träffat han sen i söndags.. =(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar