lördag 7 februari 2009

Tack för i går people

ja ja... här kommer ett nytt inlägg ifrån mig.. :D igen.. XD igår va jag på en.. ja va ska man säga? fest? xD det va skitkul.. men jag vet inte om jag ommer kunna gå på en vanlig fest efter detta.. de kommer va ganska så tråkiga.. hade as kul igår iallafall.. trodde inte jag kunde ha så kul faktiskt..
kommer tyvärr inte skriva va som hände med tanke på att jag kommer inte ihåg så mkt av det... ne.. just kidding.. kommer ihåg allt.. :D *stolt* drack lite igår.. men inte för mkt.. vill ju inte ha en upprepning av nyår precis ;) haha.. ne man jag drack lagom.. kommer ju ihåg nästan allt.. eller kanske inte alla människors namn.. men det lär jag mig väl snart.. för första gången på ett och ett halvt år har känner jag mig som en i gänget.. jag känner mig accepterad faktiskt...

aja.. nu sitter jag på senchoos data och skriver detta.. fast..
jag vet inte riktigt va som händer just nu.. kan inte skriva det.. blir bara fel då..

aja ikväll blir det nog att dra hem till emelie och kolla Mysteriet på greveholm :D
YAAAAAY :D

Peace and love

Maija <3 Senchoo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar