lördag 28 februari 2009

Sista dagen i Februari

ja.. idag är det som sagt den 28 februari.. hmm satt och fundera på en sak.. hur kommer det säg att det finns skottår? vem fan kom på det.. om man är född den 29 februari.. fyller man bara år vart fjärde år då? hmm.. får forska vidare i det.. xD
Anyway.. igår firade jag och Senchoo 2 månader.. mysigt :D satt och kolla tv och lite sådant.. senare på kvällen kom Emelie och vi kollade Mysteriet på greveholm.. skit kul.. :D
aja.. va ska man säga mer?.. jo jag var i tidningen idag :D haha.. mamma ringde klockan 10 och väckte mig för att säga att jag va meed xD man bara yah right.. i know that.. xD
hmm ja va ska man göra idag.. hmm.. vettifan.. kommer nog på något.. skriver mer sen ikväll om jag pallar...


Maija <3 Senchoo




Hittade dnna bilden innan.. ser fan knappt ut som jag ju.. but I like it

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar