tisdag 3 februari 2009

Okey Dag

nja.. dagen har faktiskt varit hyfsad idag :D hade Psykologi 8.15 - 11.15.. yeay.. jätte kul... typ NOT!
skulle läsa från sidan 8 till sidan 65 i en jävla bok.. när jag kommit till hälften så hade jag glömt det jag läst i början XD aja sådant är livet.. höll på att somna xD aja i vilket fall som helst.. efetr psykologin så gick jag och sara till myrorna för att hämta lite papper som de glömt skicka iväg.. XD träffade senchoo <3, marcus och jocke sen... hängde med hem till jocke och slappade xD ganska så slött men så är det väl när man hänger med ett gäng datornördar (A) ne.. just kidding xD
va som sagt helt hyfsat.. kom hem vid 22.30 ungefär.. men precis när jag satte nyklen i låset kom mamma hem.. -.- kunde fan tiggt stjuts av henne XD
aja sicken otur...

BTW... vi fic våsa studentmössor idag :D WIOO
fun fun.. aja imorn vetti fan va jag ska göra.. kmr något på något


Peace and love
LOVE SENCHOO <3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar