tisdag 24 februari 2009

Tisdag som gick åt helvete..

ja.. idag är det som sagt tisdag.. vaknade klockan halv 7 typ.. mådde inte bra.. slutade med att jag gick och spydde på toan =/
så jag stannade hemma idag.. fan oxå säger jag bara... skulle ju träffat senchoo idag =( men det fick jag ju ställa in.. blir la at jag får träffa han på fredag.. då har jag och senchoo varit tillsammans i 2 månader :D.. aja just nu sitter jag och drömmer mig bort till studenten... sommar, sol, kompisar.. ja.. fan va gött att få slippa skolan..
Tillbaka till verkligheten.. hmm vart va jag ju? joo... varit sjuk idag.. men mår dock hur bra som helst.. shmm får bli att man rullar iväg till skolan imorn då.. vill ju ha de nya datorerna xD
aja.. vet inte mer va jag ska skriva..

Saknar senchoo något så sjukt mycket just nu <3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar